OM MIG

Jag har alltid varit passionerad för besöksnäringen och tanken på att göra skillnad i människors liv genom bra service och upplevelser. Så, för 25 år sedan tog jag språnget och dök djupt in i Hotell- och restaurangvärlden, och jag kan ärligt säga att det har varit en utmanade men roligt åktur.
Men min resa började som basketspelare, där jag lärde mig vikten av uthållighet, lagarbete och att aldrig ge upp. Dessa lektioner tjänade mig väl när jag gick över till besöksnäringen, där jag snabbt steg i graderna och tog på mig ledarroller i både nystartade och etablerade företag.
Jag har alltid varit fascinerad av teknik och dess potential att revolutionera gäst upplevelsen, så jag gjorde det till mitt uppdrag att ligga i framkant av detta ständigt föränderliga landskap. Jag har ägnat otaliga timmar åt att undersöka och experimentera med de senaste trenderna och teknologierna, och mitt hårda arbete gav resultat när jag fick var med och utveckla innovativa betalningslösningar som riktade sig direkt mot besöksnäring.
Jag allt mer intresserad av begreppet lojalitet och gästnöjdhet och jag visste att det var nyckeln till långsiktig framgång att skapa en lojal kundbas, så att skapa utbildningar kring Guest Relations kändes som en självklarhet.
Jag har även haft nöjet att arbeta med intern och extern varumärkesutveckling, vart jag än har jobbat så har det varit ett mål att skapa en plats som sticker ut, som folk kommer ihåg och som de vill komma tillbaka till.
Men genom alla upp- och nedgångar har jag aldrig tappat min passion för branschen eller min drivkraft att göra skillnad.
Som mentor, talare och utbildare är jag glad att få dela mina erfarenheter och insikter med andra.
Jag tror att dela med sig av sin story är ett kraftfullt verktyg för att få kontakt med andra och inspirera
människor att nå sin fulla potential, och jag hoppas att min resa kommer att vara en inspiration för andra.
❤️